info-ctenari_1.png

info-inzerenti_2.png

Nabídka HSI

 

GeoInfoStrategie

 

 

 

 

Robotická totální stanice - vývoj nelze zastavit.

 

 

 

Geodézia, kartográfia a geoinformácia 2017

 

otevrena-data.gif

 

info-osobnosti3.png

 

 

 

 

 

 

 

2016-gi-fb-zememeric-5-6.jpg

 

 

Intersucho.cz

Aukce GEODIS BRNO

Práce v zahraničí

volna_mista.png

 

2016-kalendar-cr.jpg

 

 

 

 

Informace pro inzerenty na serveru GEOinformace.cz


Co je GEOinformace.cz?

Projekt geoinformační křižovatky GEOinformace.cz chce pomoci distribuovat informace z firem, úřadů, škol a oborových organizací i odborných blogů v oboru geomatika/geoinformatika mezi návštěvníky geoinformační křižovatky.

Vše, co tyto zdroje zveřejní na svém webu, převezme GEOinformace.cz do své databáze. Na hlavní stránce se informační boxy řadí podle data posledního příspěvku. Žádné zvýhodňování, žádné exkluzivní pozice - vše je pro všechny stejné a pozice boxu bude podle času zveřejnění na zdrojovém webu..

Několikrát za den prověříme obsah na všech webech zapojených do geoinformační křižovatky a novinky obratem zveřejníme.


Co to přinese firmám a ostatním inzerentům?

Za inzerenta považujeme jen toho, kdo zde bude mít svůj banner. Všichni ostatní, kteří mají u nás informační box, jsou naši partneři a pro ně přinášíme spoustu výhod.

Nemusí se nikde doprošovat, aby jejich článek byl uveřejňen, nemusí čekat na redakční zpracování a zveřejnění - vše je hned. Nemusí ani platit za zveřejnění PR článku nebo se dohadovat s redakcí informačního portálu, zda jde o PR nebo obsahem text patří mezi nové technologie, výsledky výzkumu apod. Vše bude mít  partner geoinformační křižovatky ve svých rukách a o všem bude rozhodovat sám.

Tento nový a silný marketingový nástroj našim partnerům umožní za minimální náklady širokou publikaci.


Jaké placené bannery jsou dostupné?
Geoinformační křižovatka s informačními boxy umožňuje také zobrazování placených bannerů. Bannery však nemusí vůbec nikdo využívat využít, protože zveřejňování informací z webu našich partnerů se děje nezávisle.
Placené bannery chceme maximálně omezovat a zásadně nechceme zobrazovat cizí (nepartnerskou) reklamu, např. Google, kterou považujeme za obtěžující pro naše návštěvníky.
Banner pro zájemce stojí 3 tisíce korun na měsíc. Partneři, kteří jsou Členy klubu
GEOinformace.cz (KGI), mají 50% klubovou slevu z ceny banneru.
Šířka 120 px, výška 300 px. Komerční sdělení jsou na pravé straně, upoutávky na akce jsou na straně levé
Při několikaměsíční kampani, při více inzerátech najednou a při potřebě většího prostoru jsou slevy.
Horní banner (730x140 px) stojí 5 tisíc na měsíc. 50% sleva pro členy KGI. Všechny ceny jsou bez DPH.


Co je Klub GEOinformace.cz?

Členský příspěvek 6000 Kč/rok zaručuje zveřejňování neomezeného počtu vlastních zpráv. Členství v KGI přiznává 50% slevu na veškerou bannerovou inzerci. Členům KGI garantujeme dostupnost informací 365 dnů. Člen Klubu GI má lepší podmínky při měření návštěvnosti svých stránek z geoinformační křižovatky.

Každý člen KGI mát zřízen archiv příspěvků (link v boxu pod názvem zdroje) a u každého článku má živý link na článek na vlastním webu. Může si tak měřit návštěvy na svých stránkách, které přijdou z geoinformační křižovatky.



Jaké jsou výhody a navýhody portálu GEOinformace.cz

Návštěvnost geoinformační křižovatky bude bezesporu větší než návštěvnost webu individuálního člena KGI. Při indexování vyhledávači se GEOinformace.cz postupně bude posouvat na vyšší místa ve výsledcích vyhledávačů. Všechny příspěvky našich partnerů budou indexovány také na webu GEOinformace.cz a jejich prezentace před veřejností bude využívat indexaci geoinformační křižovatky.

Portál umožní soustředění informací z různých zdrojů na jednom místě a podstatně omezí kopírování textů na další weby a zaplevelení internetu shodnými texty.

Během chvilky bude mít návštěvník přehled o všem, co se v geoinformačním prostředí právě děje. Nikdy nikdo neprojde každý den všechny webové stránky týkající se geoinformatiky, aby byl “v obraze”. Množství shromažďovaných informací způsobí, že aktivní zájemci se zakrátko naučí navštěvovat portál 2krát i vícekrát týdně.

Při vlastním odběru RSS kanálu čtenářem dochází k filtraci jen na oblíbené zdroje, ale geoinformační portál umožní zachytit i informaci, která by normálně unikla.

Nevýhodou může být, že portál shromažďuje pouze nadpisy článků a krátké anotace, takže je třeba pečlivě volit text, aby obsahoval potřebná klíčová slova, která partner preferuje.

Portál ve své podstatě neumožňuje exkluzivitu. Všichni mají stejné možnosti.

Všichni jsou na jednom portálu a je na každém, dokáže-li zaujmout a vzbudit zájem návštěvníků.


Nechceme generovat zisk

Geoinformační křižovatka GEOinformace.cz je neziskovým projektem. Navazuje na časopis GEOinformace, vydávaný v letech 2002-2006, a informační portál GEOinformace.cz, který byl provozován 2002-2011.

Po odečtení nákladů na provoz budou shromážděné prostředky věnovány na neziskové projekty v oboru geomatika (geoinformatika a zeměměřictví).


Závěrem

Geobyznys v Česku nevzkvétá, jak bychom chtěli... Všichni se snaží šetřit všude. Někteří šetří hlavně na marketingu, ale jak pravil Henry Ford: Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.



Kontakt na správu GEOinformace.cz

info@geoinformace.cz

+420 603 787 118
+420 255 739 341
Ing. Radek PETR

Klaudian Praha, s.r.o.,

Praha, IČ: 60469285

Statistiky přístupů:

10/2014 - 10/2015



© geoinformace.cz CMS Toolkit