info-ctenari_1.png

info-inzerenti_2.png

 

 

 


https://www.arcdata.cz/konference

 

 

 

 

 

 

 

 

Prodej knihy o historii oboru

 

Nabídka učebnice Inženýrské geodézie:

Nabídka učebnice MicroStation

otevrena-data.gif

 

 

 

2016-gi-fb-zememeric-5-6.jpg

 

 

 

 

 

 

Intersucho.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Reklamní zápalky
- dobrý nápad pro
váš byznys

 

 

 

 

 

 

zprávy

zdroje zpráv:

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření  
Katastrální úřad pro Vysočinu nabízí nepotrebný majtek k odkupu. Jedná se o automobil Škoda Fabia Sedan

Škoda Fabia Sedan

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Vysočinu

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Vysočinu

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Vysočinu

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření  
Katastrální úřad pro Vysočinu nabízí nepotrebný majtek k odkupu. Jedná se o

Škoda Fabia Sedan

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Nabidky-majetku/Skoda-Fabia-Sedan

Škoda Fabia Sedan

12.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření  
Katastrální úřad pro Vysočinu

Nabídka práce pro Zeměměřičský úřad v Sedlčanech.

12.5.2016 14:16   GISportal.cz   Zeměměřičský úřad, pobočka Sedlčany, hledá do svého kolektivu programátora/programátorku a kartografa/kartografku. Obě pozice jsou s nástupem v srpnu – takže ideální nabídka pro ty, kteří právě končí svá studia.

vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem

12.5.2016 13:15   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem na Katastrálním pracovišti Třebíč, místo výkonu služby Třebíč zde.

vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem

12.5.2016 13:15   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem na Katastrálním pracovišti Třebíč, místo výkonu služby Třebíč zde.

vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem

12.5.2016 13:15   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Katastralni-pracoviste/KP-Trebic/O-uradu/Aktuality/vrchni-referent-rada-v-oddeleni-pravni-vztahy-k-ne

vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem

12.5.2016 13:15   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem na Katastrálním pracovišti Třebíč, místo výkonu služby Třebíč zde.

Vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem.

12.5.2016 13:11   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vrchni-referent-rada-v-oddeleni-pravni-vztahy-k-ne

Vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem.

12.5.2016 13:11   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Třebíč

Vrchní referent/rada v oddělení právní vztahy k nemovitostem.

12.5.2016 13:11   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Vysočinu Katastrální pracoviště Třebíč

20160512

12.5.2016 12:08   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Ustecky-kraj/Katastralni-pracoviste/KP-Litomerice/O-uradu/Aktuality/20160512

20160512-Vyhlášení platnosti OKO v k.ú. Vražkov

12.5.2016 12:08   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Ustecky-kraj/Katastralni-pracoviste/KP-Litomerice/O-uradu/Aktuality/20160512

20160512

12.5.2016 12:08   ČÚZK - předpisy a opatření   Dne 12.5.2016 byla vyhlášena platnost obnoveného operátu (KMD) v katastrálním území Vražkov.

20160512-Vyhlášení platnosti OKO v k.ú. Vražkov

12.5.2016 12:08   ČÚZK - předpisy a opatření  
Dne 12.5.2016 byla vyhlášena platnost obnoveného operátu (KMD) v katastrálním území Vražkov.

Water for crops

12.5.2016 12:00   ESA Observing the Earth  
By providing information on soil moisture around plant roots, ESA’s SMOS satellite is helping to forecast crop yield and monitor drought

Do všech relevantních mapových

12.5.2016 12:00   Plzeňský kraj   Do všech relevantních mapových služeb byla doplněna ortofotomapa pořízená leteckým měřickým snímkováním v roce 2015. Jedná se o data z produkce Českého úřadu zeměměřického a katastrálního. Data jsou dostupná například v mapové službě Letecké snímky 2015, 2013, 2011, 2008, 2005, 2002, 1998, 1947-62 (http://mapy.kr-plzensky.cz/gis/letecke_snimky), která umožňuje zobrazení ortofotomapy pořízené v daných letech.

Do všech relevantních mapových

12.5.2016 12:00   Plzeňský kraj   Do všech relevantních mapových služeb byla doplněna ortofotomapa pořízená leteckým měřickým snímkováním v roce 2015. Jedná se o data z produkce Českého úřadu zeměměřického a katastrálního. Data jsou dostupná například v mapové službě Letecké snímky 2015, 2013, 2011, 2008, 2005, 2002, 1998, 1947-62, která umožňuje zobrazení ortofotomapy pořízené v daných letech.

Lokalizace pro ArcGIS Pro 1.2

12.5.2016 10:54   ARCDATA  

Česká lokalizace pro ArcGIS Pro 1.2 je k dispozici ke stažení na portálu My Esri. Pokud již používáte aplikaci ArcGIS Pro 1.2, je možné stáhnout pouze lokalizační balíček.
 

First EGNOS LPV-200 approach implemented at Charles de Gaulle Airport

12.5.2016 10:18   European GNSS Agency  
12/05/2016

The European GNSS Agency (GSA) announces that the first LPV-200 approaches were implemented at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe.

The GSA announces that the first LPV-200 approaches were implementedAirbus A350 comes in for the first LPV-200 approach at Paris Charles de Gaulle Airport at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe. LPV-200 enables aircraft approach procedures that are operationally equivalent to CAT I instrument landing system (ILS) procedures. This allows for lateral and angular vertical guidance during the final approach segment (FAS) without requiring visual contact with the ground until reaching a decision height (DH) of only 200 feet above the runway. (The minima for localiser performance with vertical guidance, or LPV, are as low as 200 feet.)

These EGNOS (European Geostationary Navigation Overlay Service)-based approaches are considered ILS look-alikes, as the LPV-200 service level is compliant with International Civil Aviation Organisation (ICAO) Annex 10 Category I precision approach performance requirements, but without the need for the expensive ground infrastructure required for ILS.

“EGNOS LPV-200 is now the most cost-effective and safest solution for airports requiring CAT I approach procedures,” says GSA Executive Director Carlo des Dorides. “The involvement of major aircraft manufacturers confirms that this service is a real added-value for civil aviation, setting the basis for a better rationalisation of nav-aids in European airports.”

The announcement of the approach implementation follows the publication of the EGNOS-based procedures on 28 April. 

The publication of LPV-200 procedures provides numerous benefits, including:

  • reduced delays, diversions and cancellations thanks to the lower minima, potentially reducing the operational costs for flying to LFPG;
  • increased continuity of airport operations in case of ILS outage or maintenance;
  • enhanced safety levels, as the LPV-200 procedures can serve effectively as CAT I approach procedures and can also be used as a back-up to ILS-based procedures;
  • improved efficiency of operations, lowering fuel consumption and CO2 emissions, and decreasing aviation’s environmental impact.

An important milestone

“The LPV-200 service provides European airports with the means to implement the most demanding precision-based navigation operations as defined by the ICAO,” explains EGNOS Service Provider (ESSP) CEO Thierry Racaud.

DSNA, the French Air Navigation Service Provider, pioneered the procedures as an outcome of the work that was co-financed by the European Union and carried out since the GSA declared the EGNOS LPV-200 service operational on 29 September 2015.

“The new LPV-200 approach procedures now implemented at LFPG aim to demonstrate that the satellite-based augmentation systems [SBAS], such as EGNOS in Europe, is a Category I performance approach solution that is reliable,” says Maurice Georges, DSNA CEO. “We are convinced that SBAS is a fundamental technology to modernise our navigation infrastructure and, following this first implementation, LPV-200 approach procedures will be progressively deployed over our IFR runway-ends network."

Pilot approved

The approach has been flown by an ATR 42-600, Dassault Falcon 2000 and Airbus A350, with positive pilot feedback.  “The LPV system is much more stable and more reliable in terms of safety, but also more efficient than the ILS approach,” says ATR Chief Pilot Eric Delesalle after completing the first LPV-200 landing on runway 26L at LFPG. “It really makes a difference.”

According to Delesalle, LPV approaches offer pilots several distinct advantages over an ILS approach. For instance, the LPV system allows one to land at more runways, even in low visibility conditions, and LPV gives a pilot the accuracy of an ILS without the problems of localiser or glide slope interference. “With LPV, pilots can use GPS navigation during all phases of an approach, meaning they do not have to switch between autopilot modes while preparing the approach, thus our overall workload is reduced and room for human error is reduced” he adds.

“Airbus is pleased to have demonstrated that the A350 XWB complies with the new RNAV (GNSS) approaches with satellite-based augmentation, as implemented at Paris Charles de Gaulle,” adds Airbus Experimental Test Pilot Jean-Christophe Lair. “These approaches will be a valuable back-up to the airport’s traditional ILS approaches and will maximise runway availability for the A350 by maintaining CAT 1 capability, down to a 200 feet decision height, even when the ILS ground station is not available.”

View more images in our Image Gallery.

According to Dassault Flight Test Pilot Jean-Louis Dumas, from a pilot point of view, there is no difference between ILS and LPV approaches as the design of the Falcon EASY cockpit and the overall workload is exactly the same for both. “The accuracy and stability of the LPV guidance is really amazing,” says Dumas. “Lowering the LPV minima down to 200 feet in Europe is a great improvement enabled by EGNOS, and is very valuable for business aviation operations.”

In order to take advantage of LPV approaches, a pilot must undergo a specific initial training to learn all GPS-related navigation specifications, including LPV 200 procedures. However, as all three test pilots confirmed, as LPV approaches were intentionally developed as ILS look-alike, pilots are able to quickly transfer and adjust their skills to the new generation of LPV approaches.

Paving the way for future implementation

The GSA expects that by launching the first LPV-200 procedure at such an international hub as Charles de Gaulle will pave the way for the publication of additional LPV-200 service-level procedures at other European airports. In fact, it is already confirmed that Vienna International (LOWW) is set to be the next airport to publish LPV-200 procedures.

Media note: This feature can be republished without charge provided the European GNSS Agency (GSA) is acknowledged as the source at the top or the bottom of the story. You must request permission before you use any of the photographs on the site. If you republish, we would be grateful if you could link back to the GSA website (http://www.gsa.europa.eu).

First EGNOS LPV-200 approach implemented at Charles de Gaulle Airport

12.5.2016 10:18   European GNSS Agency  
12/05/2016

The European GNSS Agency (GSA) announces that the first LPV-200 approaches were implemented at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe.

The GSA announces that the first LPV-200 approaches were implementedATR 42-600 comes in for the first LPV-200 approach at Paris Charles de Gaulle Airport at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe. LPV-200 enables aircraft approach procedures that are operationally equivalent to CAT I instrument landing system (ILS) procedures. This allows for lateral and angular vertical guidance during the final approach segment (FAS) without requiring visual contact with the ground until reaching a decision height (DH) of only 200 feet above the runway. (The minima for localiser performance with vertical guidance, or LPV, are as low as 200 feet.)

These EGNOS (European Geostationary Navigation Overlay Service)-based approaches are considered ILS look-alikes, as the LPV-200 service level is compliant with International Civil Aviation Organisation (ICAO) Annex 10 Category I precision approach performance requirements, but without the need for the expensive ground infrastructure required for ILS.

“EGNOS LPV-200 is now the most cost-effective and safest solution for airports requiring CAT I approach procedures,” says GSA Executive Director Carlo des Dorides. “The involvement of major aircraft manufacturers confirms that this service is a real added-value for civil aviation, setting the basis for a better rationalisation of nav-aids in European airports.”

The announcement of the approach implementation follows the publication of the EGNOS-based procedures on 28 April. 

The publication of LPV-200 procedures provides numerous benefits, including:

  • reduced delays, diversions and cancellations thanks to the lower minima, potentially reducing the operational costs for flying to LFPG;
  • increased continuity of airport operations in case of ILS outage or maintenance;
  • enhanced safety levels, as the LPV-200 procedures can serve effectively as CAT I approach procedures and can also be used as a back-up to ILS-based procedures;
  • improved efficiency of operations, lowering fuel consumption and CO2 emissions, and decreasing aviation’s environmental impact.

An important milestone

“The LPV-200 service provides European airports with the means to implement the most demanding precision-based navigation operations as defined by the ICAO,” explains EGNOS Service Provider (ESSP) CEO Thierry Racaud.

DSNA, the French Air Navigation Service Provider, pioneered the procedures as an outcome of the work that was co-financed by the European Union and carried out since the GSA declared the EGNOS LPV-200 service operational on 29 September 2015.

“The new LPV-200 approach procedures now implemented at LFPG aim to demonstrate that the satellite-based augmentation systems [SBAS], such as EGNOS in Europe, is a Category I performance approach solution that is reliable,” says Maurice Georges, DSNA CEO. “We are convinced that SBAS is a fundamental technology to modernise our navigation infrastructure and, following this first implementation, LPV-200 approach procedures will be progressively deployed over our IFR runway-ends network."

Pilot approved

The approach has been flown by an ATR 42-600, Dassault Falcon 2000 and Airbus A350, Falcon 2000 xls at Paris Charles de Gaulle Airport with positive pilot feedback.  “The LPV -200 system is much more stable and more reliable in terms of safety, but also more efficient than the ILS approach,” says ATR Chief Pilot Eric Delesalle after completing the first LPV-200 landing on runway 26L at LFPG. “It really makes a difference.”

According to Delesalle, LPV approaches offer pilots several distinct advantages over an ILS approach. For instance, the LPV system allows one to land at more runways, even in low visibility conditions, and LPV gives a pilot the accuracy of an ILS without the problems of localiser or glide slope interference. “With LPV, pilots can use GPS navigation during all phases of an approach, meaning they do not have to switch between autopilot modes while preparing the approach, thus our overall workload is reduced and room for human error is reduced” he adds.

“Airbus is pleased to have demonstrated that the A350 XWB complies with the new RNAV (GNSS) approaches with satellite-based augmentation, as implemented at Paris Charles de Gaulle,” adds Airbus Experimental Test Pilot Jean-Christophe Lair. “These approaches will be a valuable back-up to the airport’s traditional ILS approaches and will maximise runway availability for the A350 by maintaining CAT 1 capability, down to a 200 feet decision height, even when the ILS ground station is not available.”

View more images in our Image Gallery.

According to Dassault Flight Test Pilot Jean-Louis Dumas, from a pilot point of view, there is no difference between ILS and LPV approaches as the design of the Falcon EASY cockpit and the overall workload is exactly the same for both. “The accuracy and stability of the LPV guidance is really amazing,” says Dumas. “Lowering the LPV minima down to 200 feet in Europe is a great improvement enabled by EGNOS, and is very valuable for business aviation operations.”

In order to take advantage of LPV approaches, a pilot must undergo a specific initial training to learn all GPS-related navigation specifications, including LPV 200 procedures. However, as all three test pilots confirmed, as LPV approaches were intentionally developed as ILS look-alike, pilots are able to quickly transfer and adjust their skills to the new generation of LPV approaches.

Paving the way for future implementation

The GSA expects that by launching the first LPV-200 procedure at such an international hub as Charles de Gaulle will pave the way for the publication of additional LPV-200 service-level procedures at other European airports. In fact, it is already confirmed that Vienna International (LOWW) is set to be the next airport to publish LPV-200 procedures.

Media note: This feature can be republished without charge provided the European GNSS Agency (GSA) is acknowledged as the source at the top or the bottom of the story. You must request permission before you use any of the photographs on the site. If you republish, we would be grateful if you could link back to the GSA website (http://www.gsa.europa.eu).

First EGNOS LPV-200 approach implemented at Charles de Gaulle Airport

12.5.2016 10:18   European GNSS Agency  
12/05/2016

The European GNSS Agency (GSA) announces that the first LPV-200 approaches were implemented at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe.

The GSA announces that the first LPV-200 approaches were implementedAirbus A350 comes in for the first LPV-200 approach at Paris Charles de Gaulle Airport at Paris Charles de Gaulle Airport (LFPG) on 3 May – the first such approaches to be implemented in Europe. LPV-200 enables aircraft approach procedures that are operationally equivalent to CAT I instrument landing system (ILS) procedures. This allows for lateral and angular vertical guidance during the final approach segment (FAS) without requiring visual contact with the ground until reaching a decision height (DH) of only 200 feet above the runway. (The minima for localiser performance with vertical guidance, or LPV, are as low as 200 feet.)

These EGNOS (European Geostationary Navigation Overlay Service)-based approaches are considered ILS look-alikes, as the LPV-200 service level is compliant with International Civil Aviation Organisation (ICAO) Annex 10 Category I precision approach performance requirements, but without the need for the expensive ground infrastructure required for ILS.

“EGNOS LPV-200 is now the most cost-effective and safest solution for airports requiring CAT I approach procedures,” says GSA Executive Director Carlo des Dorides. “The involvement of major aircraft manufacturers confirms that this service is a real added-value for civil aviation, setting the basis for a better rationalisation of nav-aids in European airports.”

The announcement of the approach implementation follows the publication of the EGNOS-based procedures on 28 April. 

The publication of LPV-200 procedures provides numerous benefits, including:

  • reduced delays, diversions and cancellations thanks to the lower minima, potentially reducing the operational costs for flying to LFPG;
  • increased continuity of airport operations in case of ILS outage or maintenance;
  • enhanced safety levels, as the LPV-200 procedures can serve effectively as CAT I approach procedures and can also be used as a back-up to ILS-based procedures;
  • improved efficiency of operations, lowering fuel consumption and CO2 emissions, and decreasing aviation’s environmental impact.

An important milestone

“The LPV-200 service provides European airports with the means to implement the most demanding precision-based navigation operations as defined by the ICAO,” explains EGNOS Service Provider (ESSP) CEO Thierry Racaud.

DSNA, the French Air Navigation Service Provider, pioneered the procedures as an outcome of the work that was co-financed by the European Union and carried out since the GSA declared the EGNOS LPV-200 service operational on 29 September 2015.

“The new LPV-200 approach procedures now implemented at LFPG aim to demonstrate that the satellite-based augmentation systems [SBAS], such as EGNOS in Europe, is a Category I performance approach solution that is reliable,” says Maurice Georges, DSNA CEO. “We are convinced that SBAS is a fundamental technology to modernise our navigation infrastructure and, following this first implementation, LPV-200 approach procedures will be progressively deployed over our IFR runway-ends network."

Pilot approved

The approach has been flown by an ATR 42-600, Dassault Falcon 2000 and Airbus A350, with positive pilot feedback.  “The LPV -200 system is much more stable and more reliable in terms of safety, but also more efficient than the ILS approach,” says ATR Chief Pilot Eric Delesalle after completing the first LPV-200 landing on runway 26L at LFPG. “It really makes a difference.”

According to Delesalle, LPV approaches offer pilots several distinct advantages over an ILS approach. For instance, the LPV system allows one to land at more runways, even in low visibility conditions, and LPV gives a pilot the accuracy of an ILS without the problems of localiser or glide slope interference. “With LPV, pilots can use GPS navigation during all phases of an approach, meaning they do not have to switch between autopilot modes while preparing the approach, thus our overall workload is reduced and room for human error is reduced” he adds.

“Airbus is pleased to have demonstrated that the A350 XWB complies with the new RNAV (GNSS) approaches with satellite-based augmentation, as implemented at Paris Charles de Gaulle,” adds Airbus Experimental Test Pilot Jean-Christophe Lair. “These approaches will be a valuable back-up to the airport’s traditional ILS approaches and will maximise runway availability for the A350 by maintaining CAT 1 capability, down to a 200 feet decision height, even when the ILS ground station is not available.”

View more images in our Image Gallery.

According to Dassault Flight Test Pilot Jean-Louis Dumas, from a pilot point of view, there is no difference between ILS and LPV approaches as the design of the Falcon EASY cockpit and the overall workload is exactly the same for both. “The accuracy and stability of the LPV guidance is really amazing,” says Dumas. “Lowering the LPV minima down to 200 feet in Europe is a great improvement enabled by EGNOS, and is very valuable for business aviation operations.”

In order to take advantage of LPV approaches, a pilot must undergo a specific initial training to learn all GPS-related navigation specifications, including LPV 200 procedures. However, as all three test pilots confirmed, as LPV approaches were intentionally developed as ILS look-alike, pilots are able to quickly transfer and adjust their skills to the new generation of LPV approaches.

Paving the way for future implementation

The GSA expects that by launching the first LPV-200 procedure at such an international hub as Charles de Gaulle will pave the way for the publication of additional LPV-200 service-level procedures at other European airports. In fact, it is already confirmed that Vienna International (LOWW) is set to be the next airport to publish LPV-200 procedures.

Media note: This feature can be republished without charge provided the European GNSS Agency (GSA) is acknowledged as the source at the top or the bottom of the story. You must request permission before you use any of the photographs on the site. If you republish, we would be grateful if you could link back to the GSA website (http://www.gsa.europa.eu).

Setkání partnerů digitálních technických map krajů se konalo v Plzni

12.5.2016 9:56   GISportal.cz   Ve dnech 5. a 6. května 2016 se v prostorách Krajského úřadu Plzeňského kraje uskutečnilo setkání partnerů digitálních technických map krajů, které organizoval Odbor informatiky Krajského úřadu Plzeňského kraje. Na úvod setkání se uskutečnilo i ...

Opět fotíme revitalizace vodních toků a jiné pozemkové úpravy

12.5.2016 9:23   UpVision   Opět fotíme revitalizace vodních toků a jiné pozemkové úpravy v Královéhradeckém, Pardubickém a Olomouckém kraji...

Více zde:
https://plus.google.com/+UpvisionCz1/posts/R4PnjVFReYz

Earth from Space

12.5.2016 9:00   ESA Observing the Earth  
Noel Gourmelen joins the programme at the Living Planet Symposium in Prague to discuss a new way of processing CryoSat data over ice sheets

Blíží se do open source 3Dčko?

12.5.2016 8:13   Blogující geomatici - FAV ZČU   2.5D rendering preview in QGIS http://monde-geospatial.com/2-5d-rendering-preview-qgis/

Vychází nová kniha o dronech v češtině.

12.5.2016 8:12   GISportal.cz   Jakub Karas společně s Tomášem Tichým napsali jako první v Česku knihu o dronech (264 barevných stran), která přináší komplexní informace o těchto technologiích, od historie, jejich druhů a součástí, možností využití, výběru, létání, focení, legislativy ...

odborný rada - vedoucí oddělení právních vztahů k nemovitostem

12.5.2016 7:24   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj, Katastrální pracoviště Hodonín

odborný rada - vedoucí oddělení právních vztahů k nemovitostem

12.5.2016 7:24   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Katastrální pracoviště Hodonín

odborný rada - vedoucí oddělení dokumentace KN

12.5.2016 7:18   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj, Katastrální pracoviště Hodonín

odborný rada - vedoucí oddělení dokumentace KN

12.5.2016 7:18   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Katastrální pracoviště Hodonín

XXIII. mezinárodní kongres ISPRS bude v roce 2016 v Praze!

12.5.2016 7:07   Zeměměřič   Rozhovor s ředitelkou kongresu doc. Ing. Lenou Halounovou, CSc. z dubna 2014 o kongresu v červnu 2016 v Praze.

odborný rada - vedoucí oddělení aktualizace KN

12.5.2016 7:04   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Jihomoravsky-kraj/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/odborny-rada-vedouci-oddeleni-aktualizace-KN

odborný rada - vedoucí oddělení aktualizace KN

12.5.2016 7:04   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj, Katastrální pracoviště Hodonín

odborný rada - vedoucí oddělení aktualizace KN

12.5.2016 7:04   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Katastrální pracoviště Hodonín

Družice Sentinel-1 počítá ryby

11.5.2016 16:33   Český Kosmický Portál  

Snímky získávané družicí Sentinel-1A jsou využívané ke sledování vodních kultur ve Středozemním moři. Jde o jeden z mnoha příkladů toho, jak se tato mise podílí na zajištění potravinové bezpečnosti, neboť rybářství se stávají hlavním zdrojem mořských potravin.

Družice Sentinel-1 počítá ryby

11.5.2016 16:33   Český Kosmický Portál  

Snímky získávané družicí Sentinel-1A jsou využívané ke sledování vodních kultur ve Středozemním moři. Jde o jeden z mnoha příkladů toho, jak se tato mise podílí na zajištění potravinové bezpečnosti, neboť rybářství se stávají hlavním zdrojem mořských potravin.

Zahájení konference Living Planet Symposium 2016, 9.5.2016, Praha

11.5.2016 16:18   Český Kosmický Portál  

Dne 9. května byla v Kongresovém centru Praha slavnostně zahájena nejrozsáhlejší konference Evropské kosmické agentury (ESA) pro oblast pozorování Země s názvem „Living Planet Symposium 2016“. Konferenci zahájil úvodním slovem premiér Bohuslav Sobotka, následovaný generálním ředitelem ESA, prof. J.D. Woernerem, a ministrem dopravy Danem Ťokem. Na vlastní opening konference navazovalo uzavřené jednání mezi výše uvedenými zástupci stran posilování vzájemné spolupráce a pozice České republiky (ČR), jakožto členského státu ESA, v rámci aktuálních i budoucích aktivitách a misích ESA.

Zkouška RSS kanálu Dálkového přístupu do KN

11.5.2016 15:56   ČÚZK   /Aplikace-DP-do-KN/Aplikace-DP-do-KN/Archiv-DP/138610

20160511-inzerát-rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem - KP Mělník

11.5.2016 14:39   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Stredocesky-kraj/Katastralni-pracoviste/KP-Melnik/O-uradu/Aktuality/20151202REFERENT-KA-KATASTRU-NEMOVITOSTI-praco-(3)

20160511-inzerát-rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem - KP Mělník

11.5.2016 14:39   ČÚZK - předpisy a opatření   Na internetových stránkách Katastrálního úřadu pro Středočeský kraj, v části "Volná místa" byl vystaven inzerát na pracovní pozici "rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem pro Katastrální pracoviště Mělník"

20160511-inzerát-rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem - KP Mělník

11.5.2016 14:35   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Stredocesky-kraj/O-uradu/Aktuality/20150907-inzerat-odborny-rada,-pravnik-KP-Prah-(3)

20160511-inzerát-rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem - KP Mělník

11.5.2016 14:35   ČÚZK - předpisy a opatření   V části "Volná místa" byl vystaven inzerát na pracovní pozici "rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem pro Katastrální pracoviště Mělník"

From petabytes to pictures

11.5.2016 14:35   ESA Observing the Earth  

Thousands of scientists are at the Living Planet Symposium in Prague this week to present the latest findings on our changing planet. Between the mountains of data coming from multiple satellites and the high level of expertise needed to translate them into useful information, the results are not always easy to understand.

rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem

11.5.2016 14:33   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Středočeský kraj, Katastrální pracoviště Mělník

rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem

11.5.2016 14:33   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Středočeský kraj Katastrální pracoviště Mělník

rada/odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem

11.5.2016 14:33   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Stredocesky-kraj/Volna-mista/rada-odborny-rada-oddeleni-pravnich-vztahu-k-nemov

Pozvánka na Vyhlášení Mapy roku 2015

11.5.2016 12:05   Zeměměřič   Slavnostní vyhlášení výsledků 18. ročníku kartografické soutěže MAPA ROKU se uskuteční tradičně v rámci veletrhu Svět knihy. Ve čtvrtek 12. května 2016 od 13 hodin naviděnou v Literárním sále na pražském Výstavišti (pravé křídlo).

Dynamic peninsula

11.5.2016 12:00   ESA Observing the Earth  
Presented at the Living Planet Symposium, this map uses radar images from Sentinel-1A to show that Antarctic Peninsula ice flows up to a metre per day

Tisková zpráva: Slavnostní otevření ESA BIC Prague, 9. května 2016

11.5.2016 11:39   Český Kosmický Portál  

Síť evropských podnikatelských inkubátorů Evropské kosmické agentury (ESA) se rozšířila o šestnáctou pobočku. ESA BIC Prague, první kosmický inkubátor ve střední a východní Evropě, dne 9. 5. 2016 slavnostně otevřel generální ředitel Evropské kosmické agentury Johann-Dietrich Woerner spolu s generálním ředitelem CzechInvestu Karlem Kučerou, náměstkem ministra dopravy Kamilem Rudoleckým a primátorkou hlavního města Adrianou Krnáčovou. Slavnostního otevření podpořeného ministerstvy dopravy a průmyslu a obchodu se v Rezidenci primátorky hl. m. Prahy zúčastnila řada dalších významných hostů. Zřízení ESA BIC Prague zástupci CzechInvestu a Evropské kosmické agentury zároveň stvrdili podpisem smlouvy.

Tisková zpráva: Slavnostní otevření ESA BIC Prague, 9. května 2016

11.5.2016 11:39   Český Kosmický Portál  

Síť evropských podnikatelských inkubátorů Evropské kosmické agentury (ESA) se rozšířila o šestnáctou pobočku. ESA BIC Prague, první kosmický inkubátor ve střední a východní Evropě, který dne 9. 5. 2016 slavnostně otevřel generální ředitel Evropské kosmické agentury Johann-Dietrich Woerner spolu s generálním ředitelem CzechInvestu Karlem Kučerou, náměstkem ministra dopravy Kamilem Rudoleckým a primátorkou hlavního města Adrianou Krnáčovou. Slavnostního otevření podpořeného ministerstvy dopravy a průmyslu a obchodu se v Rezidenci primátorky hl. m. Prahy zúčastnila řada dalších významných hostů. Zřízení ESA BIC Prague zástupci CzechInvestu a Evropské kosmické agentury zároveň stvrdili podpisem smlouvy.

Innovation wanted: GSA announces 2016 ESNC Special Prize for Galileo Initial Service ideas

11.5.2016 10:43   European GNSS Agency  
11/05/2016

Have an innovative idea or application that leverages Galileo Initial Services? Then be sure to apply today for the GSA Special Prize – part of the 2016 European Satellite Navigation Competition.

On the eve of the historic declaration of Galileo Initial Services, the European GNSS Agency (GSA)The deadline for applications is 30 June. has announced that it is now accepting applications for its GSA Special Prize for the most innovative application idea for Galileo Initial Services. Within the scope of the prize, the GSA is looking for the best ideas and applications that leverage Galileo’s Initial Services and the power of a multi-constellation environment in order to provide new and more robust benefits to the end-user across an array of sectors. The GSA Special Prize is part of the annual European Satellite Navigation Competition (ESNC).

Proposals must meet certain basic criteria, including:

  • innovation versus existing solutions;
  • commercial feasibility;
  • use of European GNSS signals and services as a primary means of positioning;
  • contribution to Galileo market uptake;
  • technical/operational feasibility, including maturity of the idea;
  • demonstrations/market trials for technology validation.

The winner will have the opportunity to develop their idea at an incubation centre of their choice within the EU-28 for six months, with the possibility of a further six months according to progress. Furthermore, for the first time, the winning idea will be showcased at the official Galileo Service Declaration Ceremony in Brussels, when Initial Services are announced to the world.

Supporting innovative applications

The 2015 edition of the ESNC received a record-breaking 192 entries from 29 different countries. Entries came from both individuals and start-up companies and covered such topics as location-based services (LBS), smart mobility, and safety and security. The winner, Rafael Olmedo and his KYNEO project, focused on the Internet of Things (IoT) and involved the development of cheap, flexible Galileo and EGNOS-enabled modules that allow for ubiquitous positioning data for IoT-related applications.

         Also Read: ESNC Success Stories

“The GSA Special Prize nicely complements the Agency’s focus of getting closer to the end-user and helping them benefit from European space technology and, in particular, Galileo,” says GSA Executive Director Carlo des Dorides. “Whether through competitions like this or through such funding programmes as Horizon 2020 and Fundamental Elements, it’s by supporting innovative applications like KYNEO that the GSA will be able to succeed in its mission.”
As the Galileo programme transitions from a system in development to being operational, efforts to promote corresponding applications will become increasingly important. For this reason, competition organisers say they are looking forward to seeing the creative and innovative Galileo-based applications submitted this year.

         Also Read: GNSS-enabled Sports Tracker Moves into Final Testing Phase

The ESNC offers a prize pool worth EUR 1 million, including cash prizes and in-kind services. All winners of the 30 regional and special prizes will be in the running for the overall prize of EUR 20 000 and a six-month incubation programme (which can be extended to one year) in a region of their choice. The deadline for applications is 30 June.

Also Read: ESNC Flyer

Further information on this year’s prizes, partners and terms of participation can be found on the ESNC website.

Media note: This feature can be republished without charge provided the European GNSS Agency (GSA) is acknowledged as the source at the top or the bottom of the story. You must request permission before you use any of the photographs on the site. If you republish, we would be grateful if you could link back to the GSA website (http://www.gsa.europa.eu).

Earth from Space

11.5.2016 10:25   ESA Observing the Earth  
Peter Land joins the programme at the Living Planet Symposium in Prague to discuss ocean acidification

Vyhlášení Mapy roku 2015 (pozvánka)

11.5.2016 10:04   GISportal.cz   Česká kartografická společnost zve na slavnostní vyhlášení výsledků 18. ročníku kartografické soutěže MAPA ROKU, které se uskuteční tradičně v rámci veletrhu Svět knihy, a to zítra, ve čtvrtek 12. května 2016,  od 13 hodin v Literárním sále na ...

Mapy jsou pro každého (poslední možnosti zvýhodněného vložného)

11.5.2016 9:56   GISportal.cz   Pokud se chystáte na konferenci Mapy jsou pro každého, využijte poslední možnosti registrace za zvýhodněné vložné. Možnost přihlásit se za sníženou cenu máte do 15. května.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení správy majetku, Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení pozemkových úprav, Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení pozemkových úprav, Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení restitucí, Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení privatizace a převodů, Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení privatizace a převodů, Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení správy majetku, Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí oddělení restitucí, Krajský pozemkový úřad pro Karlovarský kraj

11.5.2016 0:00   Státní pozemkový úřad   Ústřední ředitelka Státního pozemkového úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení.

Projekt pozemkových úprav Tešmák

10.5.2016 18:08   Komora pozemkových úprav SR  

Propagačný materiál projektu pozemkových úprav

Projekt pozemkových úprav Tešmák

10.5.2016 18:08   Komora pozemkových úprav SR   Propagačný materiál projektu pozemkových úprav

The Challenges and Benefits of Interoperability

10.5.2016 17:08   Bentley Systems  

Press Coverage

Informed Infrastructure

Read the article

The Challenges and Benefits of Interoperability

10.5.2016 17:08   Bentley Systems  

Press Coverage

Informed Infrastructure

Read the article

The Challenges and Benefits of Interoperability

10.5.2016 17:08   Bentley Systems  

Press Coverage

Informed Infrastructure

Read the article

Earth’s magnetic heartbeat

10.5.2016 14:35   ESA Observing the Earth  

With more than two years of measurements by ESA’s Swarm satellite trio, changes in the strength of Earth's magnetic field are being mapped in detail.

Earth’s magnetic heartbeat

10.5.2016 14:35   ESA Observing the Earth  

With more than two years of measurements by ESA’s Swarm satellite trio, changes in the strength of Earth's magnetic field are being mapped in detail.

Galileo satellites fuelled for flight

10.5.2016 14:26   ESA Navigation  

Europe’s latest Galileo satellites have been filled with fuel in preparation for their joint launch on a Soyuz rocket from Europe’s Spaceport in French Guiana on 24 May.

Galileo satellites fuelled for flight

10.5.2016 14:26   ESA Navigation  

Europe’s latest Galileo satellites have been filled with fuel in preparation for their joint launch on a Soyuz rocket from Europe’s Spaceport in French Guiana on 24 May.

Státní závěrečné zkoušky v květnu 2016

10.5.2016 13:04   Katedra geografie UP Olomouc   Program květnových státních závěrečných zkoušek:

Geografie (uč.) – bakalářské (písemné SZZ) 16. května 2016
Učitelství geografie pro SŠ – navazující (ústní SZZ) 17. a 18. května 2016
Regionální geografie – navazující (ústní SZZ) 18. a 19. května 2016

Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

10.5.2016 10:52   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vedouci-Oddeleni-sberu-dat-Opava

Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

10.5.2016 10:52   ČÚZK - předpisy a opatření   Zeměměřický úřad

Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

10.5.2016 10:52   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

10.5.2016 10:52   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

10.5.2016 10:52   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Opava

Aktualizace výstupů kontrol v aplikaci.

10.5.2016 10:51   ČÚZK - předpisy a opatření   K 7. 5. 2016 byly aktualizovány výstupy kontrol v Aplikaci pro kontroly dat RÚIAN.

Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

10.5.2016 10:51   ČÚZK - předpisy a opatření   Zeměměřický úřad

Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

10.5.2016 10:51   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

10.5.2016 10:51   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vedouci-Oddeleni-sberu-dat-Brno

Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

10.5.2016 10:51   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

Vedoucí Oddělení sběru dat Brno

10.5.2016 10:51   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

10.5.2016 10:50   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

10.5.2016 10:50   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

10.5.2016 10:50   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vedouci-Oddeleni-sberu-dat-C-Budejovice

Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

10.5.2016 10:50   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Č. Budějovice

Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

10.5.2016 10:49   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

10.5.2016 10:49   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

10.5.2016 10:49   ČÚZK - předpisy a opatření   Zeměměřický úřad

Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

10.5.2016 10:49   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

Vedoucí Oddělení sběru dat Pardubice

10.5.2016 10:49   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vedouci-Oddeleni-sberu-dat-Pardubice

Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

10.5.2016 10:48   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

10.5.2016 10:48   ČÚZK - předpisy a opatření   Zeměměřický úřad

Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

10.5.2016 10:48   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

10.5.2016 10:48   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

Vedoucí Oddělení sběru dat Plzeň

10.5.2016 10:48   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Vedouci-Oddeleni-sberu-dat-Plzen

Aktualizace výstupů (sekce Volební okrsky) (1)

10.5.2016 10:43   ČÚZK - předpisy a opatření   V sekci Volební okrsky byly zaktualizovány výstupy z databáze: "Seznam adresních míst s volebními okrsky" a "Výpis územních anomálií". Více zde.

Geodet – odborný referent

10.5.2016 10:43   ČÚZK - volná místa   Zeměměřický úřad,

Geodet – odborný referent

10.5.2016 10:43   ČÚZK - předpisy a opatření   Zeměměřický úřad

Geodet – odborný referent

10.5.2016 10:43   ČÚZK   /Urady/Zememericky-urad/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Geodet-–-odborny-referent

Geodet – odborný referent

10.5.2016 10:43   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Geodet – odborný referent

Geodet – odborný referent

10.5.2016 10:43   Zeměměřický úřad   Zeměměřický úřad
vypisuje výberové rízení na místo
Geodet – odborný referent

Sea-level highs and lows

10.5.2016 10:30   ESA Observing the Earth  
Sentinel-3A reveals variations in global sea level at this week’s Living Planet Symposium

vedoucí oddělení dokumentace KN

10.5.2016 10:24   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Katastralni-pracoviste/KP-Zdar-nad-Sazavou/O-uradu/Aktuality/vedouci-oddeleni-dokumentace-KN

vedoucí oddělení dokumentace KN

10.5.2016 10:24   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný rada – vedoucí oddělení dokumentace KN na Katastrálním pracovišti Žďár nad Sázavou, místo výkonu služby Žďár nad Sázavou zde.

vedoucí oddělení aktualizace KN

10.5.2016 10:23   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Katastralni-pracoviste/KP-Zdar-nad-Sazavou/O-uradu/Aktuality/vedouci-oddeleni-aktualizace-KN

vedoucí oddělení aktualizace KN

10.5.2016 10:23   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný rada – vedoucí oddělení aktualizace KN na Katastrálním pracovišti Žďár nad Sázavou, místo výkonu služby Žďár nad Sázavou zde.

vedoucí oddělení právní vztahy k nemovitostem

10.5.2016 10:22   ČÚZK - předpisy a opatření  

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný rada – vedoucí oddělení právní vztahy k nemovitostem na Katastrálním pracovišti Žďár nad Sázavou, místo výkonu služby Žďár nad Sázavou zde.

vedoucí oddělení právní vztahy k nemovitostem

10.5.2016 10:22   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Katastralni-pracoviste/KP-Zdar-nad-Sazavou/O-uradu/Aktuality/vedouci-oddeleni-pravni-vztahy-k-nemovitostem

Odborný rada – vedoucí oddělení dokumentace KN. (2)

10.5.2016 10:18   ČÚZK - předpisy a opatření   Katastrální úřad pro Vysočinu Katastrální pracoviště Žďár nad Sázavou

Odborný rada – vedoucí oddělení dokumentace KN. (2)

10.5.2016 10:18   ČÚZK   /Urady/Katastralni-urady/Katastralni-urady/Katastralni-urad-pro-Vysocinu/Uredni-deska/Oznameni-a-jina-uredni-sdeleni/Volna-mista/Odborny-rada-–-vedouci-oddeleni-dokumentace-KN-(3)

Odborný rada – vedoucí oddělení dokumentace KN. (2)

10.5.2016 10:18   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Žďár nad Sázavou

Odborný rada – vedoucí oddělení aktualizace KN. (2)

10.5.2016 10:15   ČÚZK - volná místa   Katastrální úřad pro Vysočinu, Katastrální pracoviště Žďár nad Sázavou
| 1 | .. | | 640 | | 642 | 643 | .. | 714 |
© geoinformace.cz CMS Toolkit